jueves, 9 de mayo de 2013

Presentació del documental

Durant la setmana passada vaig anar treballant sobre el meu nou projecte. Vaig anar fent les gravacions, cercant els moments més adequats, intentant trobar una imatge que definís el meu projecte, trobar un ambient càlid de calma i serenor, a fi de poder transmetre un vídeo de qualitat.

En aquests moments, encara estic treballant amb el muntatge del documental. Ara toca entrellaçar les imatges gravades i els moments tant dolços que he pogut captar amb la meva càmera! Tinc ganes de veure el resultat. M’està portant moltes hores, un temps que vull gaudir de manera intensa. Mirant i tornant a mirar les imatges gravades, seleccionar els millors moments i poder mostrar la part més humana i més tendra d’aquesta pràctica. 

Com a professional de l’educació infantil, crec en la bona pràctica del massatge infantil. Crec en els seus beneficis i en el reforç del vincle afectiu. Per aquest motiu, m’ha agradat poder tenir l’oportunitat de gravar aquests petits vídeos, que, poc a poc, es convertiran en un petit documental.
Durant els moments de gravació gaudia només de veure la tendresa de les famílies amb els seus nadons. Una comunicació infant-família tant satisfactòria i plaent. Quan sortia de les sessions de massatge em semblava estar plena d’energia i bones vibracions. 

Ara, només queda tancar la feina. Abocar tota aquesta energia i bones vibracions al muntatge del documental i poder transmetre amb imatges, veus i sons tots els sentiments i les emocions viscudes en aquell espai i temps. Ha estat un plaer poder compartir aquestes estonetes amb ells!

Així com he escrit fins ara, en pròximes entrades...més!

Amb aquesta entrada al bloc he treballat les competències 2.6 per què argumento la feina feta fins ara i 4.2 per què identifico la bona pràctica del massatge a l’educació infantil. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario